2 Ağustos 2014 Cumartesi

Favoriler-Vazgeçilmezler

Yeniden Merhabalar ! :) Tanışma yazısının ardından ilk post'um ile buradayım. Aklımda bir sürü konu ve fikir olmasına karşın henüz fotoğrafları tam olarak ayarlayamadığımdan, favori makyaj ürünleriyle başlamak istedim, umarım faydalı bulursunuz, e başlayalım o zaman :)



  1. Catherine Arley Silky Touch Pudra - 6 numara - 6.50 tl.
  2. Elite Terracotta Allık - 51 numara - 12 tl.
  3. Rival de Loop Young Stick Kapatıcı - 01 vanilla - 4.50 tl
  4. Nivea Dudak Balımı - Cherry - 7 tl.
  5. Rival de Loop Likit Eyeliner - 5.50 tl.
  6. Rival de Loop Superstar Maskara - 11.90 tl.

Toplu görünüm ve fiyatlarını yazdıktan sonra gelelim performans kısmına :

İçlerindeki en en favori ürünüm Catherine Arley Pudra. Oldukça yağlı bir cilde sahip olmam nedeniyle fondöten kullanamıyorum, cilt makyajına kusurları kapattıktan sonra direkt bu pudrayla bitirişi yapıyorum ve gerçekten çok memnumun, hem kapatıcılığından hem de matlığından. Öyle ki liseden beri hiç değişmedi tercihim. Ben 6 numarasını kullanıyorum fakat 1'den 7'ye kadar çeşidi var. 
Catherine Arley pudralarını genelde küçük kozmetikçilerden temin edebilirsiniz, ilgilenenler için Küçükpark'ın girişindeki küçük parfümericiler son derece uygun. Ayrıca bu pudranın bana göre şöyle bir artısı daha var : Bilenler bilir bu ürünün 6,5 numaralı pudrası 2 renkli. Yani bir tarafı daha bronz. 'Eyvah şimdi tenimin rengi koyulaştı ekstra bir pudra daha almam gerek' derdinden sizi kurtaracak ve fazla para harcamanıza gerek kalmayacak :) Fiyat-kalite dengesine baktığımızda kesinlikle çantanızda bulunması gereken bir ürün :) şöyle elimin üzerinde göstermem gerekirse : 



İkinci sırada ise allık olarak kullandığım Elite'in 51 Numaravar. Allıkta çok fazla canlı renk kullanmayı sevmiyorum, daha toprak veya az renk veren pembe çeşidi tercih ediyorum. İlk dokunuşta çok fazla renk verdiğini söyleyemem fakat ben sadece 2-3 pıt dokundurduğum için memnunum.



Üçüncü sırada vazgeçilmezlerimden biri olan Rival de Loop'un 01 numaralı kapatıcısı var. Göz altlarımdan hiç memnum olmadığım için adeta bir kurtarıcı gibi. Rival de Loop ürünlerini Rossman'larda bulabilirsiniz ki benim favorim Kemeraltı Rossman. Çünkü hem daha çok çeşit var hem de alan olarak daha büyük, öyle sıkış tıkış alışveriş yapmıyorsunuz. Kapatıcılığı gayet iyi, üstelik zaman geçtikçe yağlanma yapmıyor.


Dördüncü sırada ise artık efsaneleşmiş bir ürün var : Nıvea Cherry Dudak Balımı :) Pek çok kozmetikçide veya arkadaşlarımda gördüğüm rujları beğenmeme rağmen gidip aldıktan sonra o renkler bende güzel durmuyor nedense, ya da ben öyle düşünüyorum. Ruj olarak bordoyu çok sevmeme rağmen hiçbir zaman öyle koyu bir rengi süremedim, rujları alıyorum ve maalesef öylece kalıyor odamda :( O yüzden az renk ve ışıltı veren Nivea'yı recih ediyorum. 


Sondan bir önceki ürünüm ise yine Rival de Loop'un likiti eyeliner'ı. Jel eyeliner'ları pratik bulmadığım için likit olanlar benim için uygun. Çok fazla bir performansı olmasa da orta sayılabilecek bir eyeliner. Yalnız benim kullanımımdan mıdır bilemiyorum ama kirpik diplerimde kurumaya neden oldu birkaç defa, bilmenizde fayda var. 


Son olarak ; sonunda aradığım maskarayı buldum dediğim bir üründen bahsetmek isterim : Rival de Loop Super Star Maskara. Fırça kılları oldukça sık ve kalın. Fiyatına göre daha üstün bir performansa sahip, kesinlikle tavsiye olunur :)


 Maskara sürerken daha kıvrımlı ve hacimli kirpikler için bir kaç ipucu belirtmek isterim :
  • Maskaranızı kirpik diplerinden uca doğru sürerken zigzag hareketler yapmanız, fırçanın kirpiklerinizi daha iyi kavramasını sağlayacaktır.
  • Ayrıca ilk katı sürdükten sonra 1-2 dakika bekleyip 2., ve yine 1-2 dakika bekleyip 3. katı sürerseniz çok daha yüksek bir performans alabilirsiniz :)
  • Son olarak ise doğru bilinen bir yanlıştan bahsetmek isterim. Ürünü fırçaya daha fazla alabilmek için yaptığımız, fırçayı maskaraya art arda sokup çıkarma işlemi sırasında maskaramızın içine fazla hava girer ve bu da maskaramızın kurumasına neden olur :( 
Nacizane favorilerimi tek tek anlatmış bulunmaktayım, yorum, öneri ve tavsiyelerinizi bekliyorum.Umarım faydalı olabilmişimdir :) Şimdilik hoşçakalın :))








2 yorum:

  1. Benim ilgi alanıma rimel giriyor.
    Kirpiklerim az kaldı avon rimeli yüzünden :(
    Birde bnu denemeli bakalım.

    YanıtlaSil
  2. Rimeller ve uygulama biçimimle ilgili ayrıntılı bir yazı yayınlayacağım, benim de çok az görünüyor kirpiklerim rimelsiz. Bu aralar elimde olmaya sebeplerden ilgilemedim blogla :( ama en kısa zamanda yeni yazılarla burada olacağım.

    YanıtlaSil